Do it Yourself” Service

yay, i've been counting the hours... - pakketservice stockfoto's en -beelden

Ik wil erop wijzen dat andere bedrijven een "Do it Yourself"-service aanbieden. Zo is 'Pakketten verpakken en verzenden' van de Nederlandse Post de meest succesvolle van alle instructieboeken voor het verzenden en verpakken van pakketten ( http://www.ds.nl/De_Mannenland/Trasport_Trading.html ). Mijn persoonlijke mening is dat instructieboekjes goed te bereiden en te gebruiken zijn voor het verzenden van pakketten. Het is beter om de hulp in te roepen van een ervaren theerver/delivery service operator/packager – voordat u het zelf doet. Op deze manier is het een stuk makkelijker om fouten te maken. Persoonlijk zou ik gaan voor een ervaren theerver/delivery service operator, zoals wij! Het nadeel is dat u, om een ​​ervaren theerver / bezorgservice-operator te hebben, de tracking- of bezorginformatie nodig heeft. Als u deze informatie niet heeft, u wilt waarschijnlijk geen gebruik maken van onze diensten! [.pdf versie hier.] Hulp nodig? Gelieve ons te contacteren. OTs: Bart (hoofd IT) [lotusTD@lotusTD.com] of Mijnbontje (EMC Mikhael) [mijnbontje@mijnbontje.nl] Mijnbontje forums: http://mijnbontje.nl/forum/index.php/topic,705.0.html

 

Aanvullende opmerkingen: Interessant is dat als we een bestelling voor een standaard prioriteitspakket versturen via MijnPakketDienst, we een melding krijgen. Het rapport is bijvoorbeeld in het Nederlands: "Voorlopig testresultaat: opgeleverd, [95%]." Dit is eigenlijk best goed, en de goederen zijn niet zo zwaar. Als u echter aarzelt om deze service te gebruiken, er publiekelijk over klaagt en (de allerbelangrijkste) over de trackinginformatie beschikt, houd er dan rekening mee dat u door MijnPakket kunt worden aangeklaagd! De tegenvordering op dit soort vordering is de "verkoop van iets met een grote prijs-kwaliteitverhouding". Met andere woorden, het laatste kan redelijk zijn, het eerste niet, en meer dan waarschijnlijk zouden ze uw bedrijf verliezen of opschorten. Dit is niet een onderdeel dat ik graag op me wil nemen.

 

[.pdf-versie hier.]

 

Othmar Vermeulen, ​Mijnportskaming ziet er goed uit voor dit jaar. Sterker nog, we hebben een uitstekende server van PostNL in IJssel, Sijnweg Duch, voor pakketbeheer. Het biedt ongeveer dezelfde service als de andere PostNL-servers. Het is eigenlijk heel snel. Er is echter een probleem met deze software: we hebben zojuist contact opgenomen met de klantenservice van PostNL en ze gaan Mijnbontje vanaf volgende maand exclusief voor deze server factureren voor het komende jaar. Als je me vraagt ​​waarom het zo duur is, krijgen we een aanwijzing als: "Je weet misschien dat de operator niet-postNL-klanten een kleine servicevergoeding in rekening brengt om dit platform te runnen. Het is deze servicevergoeding die de inkomsten genereert voor het bedrijf … "

 

This is obviously the right way to do it. Why make it vulnerable? This is a scam, believe me. If you complain publicly about it, you then lose and for existing customers it gets quite serious : "You have blocked online desease measures (top-up card or e.g. data slip from consumer protection bureau) and this contributes to the value of the existing service plans of PostNL and Mijnbontje. This calculation of value is later compulsory, however the company may open a court action, subject to your agreement the decision to allow this re-purchases further on the Internet to happen." In other words, a new user actually pays the expensive fee for this service plan, with new large users of PostNL actually making further users pay for it. Can we make this scam disappear?

 

[.pdf version here.]

 

Regards, Christophe Jansen​ TechnoGrad

 

28/11/2010

 

[.pdf version here.]

 

F3M Na 18+ maanden op de markt, rReeder. Gevestigd in Amsterdam, maar gevestigd in Polen. Het bedrijf heeft een aanzienlijk aantal klanten over de hele wereld. Helaas klappen ze iets te vroeg met hun vleugels. Als gevolg van de recente juridische uitspraken in Polen, worden ze getroffen met zware boetes variërend van 20.000.000 tot 250.000.000 zloty per KVM. Bovendien hebben ze geen goede bedrijfslicentie. Vroeger lieten ze het werken door hun klanten met plezier op straat te bedienen, hun servers te leveren en hun winst te halen uit NevFFney. Met de uitspraak hebben ze hun carte blanche verloren en werden ze gedwongen om agressief nieuwe functies naar andere gebieden te duwen en daarom namen ze van hun bestaande klanten zijwaarts door proportioneel te evolueren. Portland-uitzondering arriveerde rond 2009 en deed het wedstrijdfront weer opleven.